Monday 21 March 2011

StiLetTo sHoEs !! damm to have it !!


uih bapak seksi gilerr !!

agak2 hantaran kawin ble dapat cam nie x..
urmm!!
weh gilerrrr suka...

aku nak kasut cam ginieh..tp apakah daya...aku X RETI..X PANDAI...semua nya tak tak tak... kalau aku pakai anggap jela kura2 tu puak aku...okeh !!!....huhuhuhu.




asal pose cam nie akak oih.. nampak
sgt susah nak pkai arh !!



* OwH fungsi STILETTO bkn tuk menggoda lelaki...
 click bwh tuk cerita merapu......













Teeeeeetttt..apa kejadah yg teeet xtau..
.ok sila baca !!


* aku ada la jgak bli high heel..konon2 nak belajar pakai...puas okeh aku test2 jalan...pening akak kedai nengok aku ke hulu hilir..mst dia ckp dalam hati.."aku tampar gak budak nie klau xbeli..."aku rase laa...lepas beli ecxited la nak pkai esok..mcm nak g kelas ke an...mak aih nak g belajar kew, kau nak catwalk nissa...22 x....opsss...huhu....ok lepas ja sarung kasut....aku pon bajet sorang2..." ekh cam tinggi la plak..huih cantek laa kaki..eh..bkn2.. kasut baru aku"...try test jalan jap...test lagiiiiii...."urmm ok2"...lps ja kuar dari bilik...ada ja junior or senior selisih nan aku...maka compem2 aku berpusing balek n terus tukar pkai FLAT SHOES....X CONFIDENT aku... asal diowang nampak lg pendek dari biasa..arh !! aku tukar aku tukar...asal aku jalan cam control ayu2 ja...arh !!  aku tukar aku tukar....so that  y  aku lambat g class wlpon kolej aku depan fakulti ja...huhu..

* pnh laa aku gagah kan diri kai wages shoes crocs kat uptown (cafe uitm) nak g bli air...hah tudia..xtau laa kot celah mana dia datang...tetiba aku lg tinggi gila babeng dari bdk laki tu..arh aku xtaw laa mmg sjk azali dia mmg pendek ke x..tp dia wat aku x confident ja tetiba..bkn kah ?? patut nya dia yg sepatutnya rendah diri... sbb aku lg tinggi...nie aku plak..nampak sangat aku suka berperasaan sensorang..arh xnak...tErus aku x jadi bli air...nie semua sai kasut...yg dak laki tu pun satu dah tau pendek nak gak show off depan aku...huhu..pandai ja aku point salah orang lain...huuuu

aik pic nie cam terbalik dari ceta aku ja..huhuk..
* tapii apa2 pun FLAT lagi best..SELESA,X YAH CONTROL2, n confident ja aku jalan dan aku rase ketinggian aku normal...huhu..heeeeeee........THE END.
OKEH..jum jalan !!

4 comments:

  1. nisa..bkn ke hmpa slalu confident? huhu

    ReplyDelete
  2. heheh....tidak tuk kasut ini...huhu

    ReplyDelete
  3. OMG I LIKE StiLetTo!! TERUTAMANY HITAM N MERAH.MESTI ADA KN GIRLZ ;)

    ReplyDelete
  4. hehe...yup dat rite...merah seksi..hitam elegen...heee...thnks strawberry..^_^

    ReplyDelete