Sunday 13 March 2011

SaYa BuDak BaRu....

Ehem ehem…cewaaahhh!!!!
Testing-2…

diatas adalah gambar perasan seorang yg sah2 mmg bkn bdk...kakak kepada bdk...tp bkn mak bdk,,,,aku masih menunggu tuk menjadi status itu.....wuahahaha,,,nampak sgt x laku....kew gatal..grrrrrr...

Waaaaaahhh..da ada blog pun aku..rasa termaju laa sket dlm portfolio hidup aku...urmm padahal org lain berkurun da ada blog..siap kaya raya lg....SO WAT.....ambo mmg selalu lambat dari org lain....tp x selambat kura2...ekh ele.....tp kalo ikot buku 'PERLUMBAAN KEDUA" alah ...aku x ingat buku teks form berapa....kura2 menang....heeeee,,,tah apa kaitan tah kura2 nan ceta aku,,,PEACE..kura2 busuk....m.cik aku pnh bela...

back 2 d story...

Im still new as a blogger…blogger girl urmm women umm lady..ekh itu masa hadapan...,,, yes women bcoz umo aku da 21 years old...OMG...should i hapy or meraung sbb da tua...ekh bajet la ...sepadan laa muka aku yg tua 2...ekh matured k bkn tua... MATURED .. matching dgn badan,,,huahuahua...apa barang muka baby face...aku pon pnh la wei.....dlu....time2 zaman blom ada color...heheh...tp time aku lahir tv dah ada color....haiyah!!

ONE UPON A TIME... laa baru nak start kew...errrrr...dat time tah camna aku leh tergedik..ekh terdetik nak meningkatkan  taraf profession sbg blogger yg x bekerjaya…huhu…tah sape tah nak baca..kdg2 bajet pown OK wat....heheheh..xpela atleast ada benda gak aku nak buat time2 xda keja kan….lgpun aku mmg byk masa terluang…x la asyik tertido jea an..TER ok..huh..wlpun ak taw yg aku myb x an ada follower..maybe...heh..sbb yela da la x hot..suka bajet lak..tp.. ak merendah diri..agagaga.. SO WAT ... * like my heart  laaa*... DO I CARE...yes i am....tetiba kecil jew font mengaku 2....kihkih...

pepatah org putih td disumbangkan oleh membe aku...yg suka menterbalikan language bm ke bi...tngok dia sbut nama dia sdh laaa..nama SIHA...punya nk ckp KL..dia tkr jadi SIHE,,,,wahahaha....ok hal 2 aku story nnt k..

y aku pilih nama merangkap tajuk blog sebagai "ANAK MAK ANDAM" bcoz....jeng jeng,,,bkn ak x suka nama aku... suka weh suka ... maksud dia lg suka....wuahaha...wlpun maksud mcm xkena dgn empunya...tp tempias ada gak na...owh aku xkan reveal maksud nama aku....nak sila google.. cait ada kew yg berminat nak google..buang masa ...BAJET lagi....grrrrrr....berbalik kpd tajuk discussion aku tadi...adakah ini discussion???? ummm....y i choose dis name...bcoz...ofcos la aku anak kepada mak andam....xkan laa mak andam anak aku....glerr aper!!
instead rmai sgt letak nama sendiri...oleh kerna itu...aku pinjam la tittle mak aku...tp tuk org mengenal aku...aku add on la 'ANAK' ...heeeeh...

So I hope..owh berharap rupanya..heh..which is dpt menulis apa yang aku rasa,felling2 goods or bad...nak maki pon cam boleeeee jeee.....hahahaha.....kita pkai la caption "bukan nama sebenar"....EASY kan mengumpat kat sini...ekh x x...aku just nak ceta-ceta wat happen around in my life....org ckp lebih baik meluahkan dari simpan dalam hati...yekew....ekh bla nak ending nie...so THE END....

p/s:pedulikan language aku yg huru hara.....iklas dari JANG NARA...

3 comments:

  1. hahaha...cecite2..lawak doe..mcm kenal jer bdk yg nisa mention 2..lawak ek die..nway..slmt maju jaya..i will support u...keep it up! (tiba2 plak)

    ReplyDelete
  2. hahah..thnks rapunzel...wlpun ak x tngok g filem rapunzel...tp ko da jd follower ak...
    toceh my dear...

    ReplyDelete
  3. polow me ya a im new huhuhuhuhu

    ReplyDelete