Tuesday 15 March 2011

from this SAAT.....Aku tlah btukar cita2



I Want 
be a Wedding Planner !!!!!!


p/s: yaaa...tpp...sebagai Second JOB...bcoz...???


5 ThInG tO dO.....mUsT dO....
aFtEr ThE gRaDuaTiOn 

1.         find a establish job...
2.       beli keta sendiri..mak andam xnak bli kan..xpe aku paham!!
3.       beli butik pengantin baru tuk MAK ANDAM ..
                  lg besar dari skrg..bia juling mata mak andam.. ..huahua
4.       bli rumah sendiri...nie lg laa jgn berharap mak andam belikan..xpe..ni lggg aku phm!!
5.       KAHWIN....ekh spa xnak..heeeeee...tp laki aku bli umh sendiri okeh...


p/s: cinta xada dlam list ke oit.....xpyh cinta2...terlalu byk drama...mak bapak arrange pown ak okeh...xda hal...tp bg aku tngok dlu...huahua...urmm nampak sangat x laku...eee ada aku kisah....




No comments:

Post a Comment