Saturday 19 March 2011

FoRgIvE mE..I tErPaKsA ReJeCT !!!

OK TAJUK ENTRY NI MMG OVER....but aku harap aku dimaafkan...kerana aku rasa bersalah if aku x meluluskan mana2 student yg memohon practical kt TM...sorry !! but i have strong reason.

1. student yg apply kebanyakkan tidak memenuhi kriteria dari segi COURSE..klau kami terima...enkau orang nak diletakkan department mna..mcm ane nak wat report nnt..

2. korang apply time2 bulan penuh...bukan pegi menjenguk luar umah tngok kot2  bulan mengambang.. heheh ..ok xlawak.. tp tarikh yg korang apply mmg full..

3. sila salahkan boss aku yg ckp "nissa kau reject ja klau kos xsesuai...n klau rmai sgt..u know wat to do"  ok ada ayat yg aku manipulasikan...hehe..tp ttp membawa meaning yg sama..aku x biasa derhaka2 nie suma..heeee..

aku pun practical student..so aku tau perasaan bila kena REJECT...haha...tp apakah daya bila aku diberi kepercayaan sepenuhnya untuk menghandle semua hal yg berkait rapat...bkn duduk rapat2..ok lg  skali x lawak..yg berkaitan dengan hal2 practical student..dari start diorang antar apply form hingga lah saat student abes practical...aku kena process suma segala bagai surat...tension nyah !!...ingatkan senang ja koje nya..tp bila aku handle.....azab NOK...x susah..tp meremehkan..tp aku dpt experience yg myb aku xdpt kat mana2..

urmm tp untuk mengurangkan kesedihan sapa2 yg aku reject...aku memohon ampun sepuluh jari...n tulun jgn menyesal...sbb xdapat elaun..NAK KAH BUAT KEJA PREE2..cam aku...huhu

"jum kita salam...lps2 nie zero2 keyh"..
ekh !!  aku salam nan lelaki je ke..huhu..

No comments:

Post a Comment