Thursday 17 March 2011

cerita sanggul !!!!!!!!

aku pos gedik..sebelah pos mcm xmkn nasi..
yg blkag pos maut....
 perjalanan ke Telekom Malaysia...mak mithali menghantar anak yg kureng mithali ke tempat praktikal..tp sebelum itu haruslah menambahkan berat badan dahulu..bia lambat..asal kenyang...


situasi : di dlm perut kereta hitam...

MAK : kakak klau nak pkai baju kebaya indon ni kena sanggul rambut..

AKU  : urmm xmaw laa..payah la..rambut depan nie x cantek wat sanggul...(pda hal buat mcm na pown mmg xcantek)...

MAK : tu la mak habaq..muka kakak x sesuai ptong rambut depan....kakak ni degil..kata mak xmaw dengaq ingat semua owg sesuai kaa potong rambut depan !!

AKU : fringe la mak !!

MAK : sama ja..xpotong lg ok...

AKU : rambut bole panjang blek la makkkk...(cakap mmg mintak dosa free nie)

klau aku menambah lagi..compem2..mak aku botakkan kapla aku....ish da laa aku bad mood rambut xmenjadi...ada plak puan pakar nie mengkomen menambahkan ke bad mood aku..tp aku kena ingat...rambut nie..ehsan mak aku)...kalau bkn doit dia...aku amek laa doit PTPTN akuh..huhu..
"nana aku suka lelaki"..haha

MAK : kakak lepas rambut camni..nampak biasa2 jaaaa....


hurmmm...biasa biasa ajaaaaaa !!!.......xpew2....aku nie benih dia..huahua....





AKU : ok..(mengekalkan attitude degil)









payah pos sbelah orang putih nie...hah
mak bkn kakak degil..tp i know my hair...tunggu la dia panjang sket "rambut depan " nieh...t kakak sanggul la ekh...lg pown klau nak rambut cantek..meh la doit..g salon !!!!!

mak aku compem2 jawab ayat skema dia...

MAK : nah mai cabut bulu aku...p juai....

p/s : huh...naseb mak aku..kalau x..aku amek sungguh...huahua....




3 comments:

  1. bak kata Kak Fuzah:nisa is SO CARELESS WHISPER...kehkeh..
    btw nisah, kim salam yg pkai bju orange dlm pic 1st tu ek..cantik2...hihihi

    ReplyDelete
  2. haha...cait...jaat sihee nie...huhu
    yg baju orang 2 mak orang....hahaha

    ReplyDelete
  3. ha??yg bju orang mak orang?? gila kot bdk ni...2 la..kan dah kena TULAH...jgn men2 dgn bju orange 2..

    ReplyDelete