Wednesday 23 March 2011

???? GoOgGLe

borink sangat hari nie..aku pun google cari apa yg bole dpt nan nama pendek aku....ha ni haaaaa...


1.  

*  errrr......yg pasti mmg xda kena mengena nan aku...huhu...nak tergelak plak...disebalik nama aku tersembunyi meaning ke sainstis an okeh....intelligent kah? ..haha.. ..vitagen mungkin.... huhu.... networked...urmm...sabotage...ekh cm kena ja...heh..ap itu android...ok..nampak sgt bodoh aku en...hurm kesimpulannya..it so not me,,,aku andai kan robot 2 nama sama nan aku jalah..."robot cob..asalkan kau bkn anak mak andam sudah!! aku cepuk kan....xsuka tiru2 nie.." huh
2
ekh buruk okeh logo nie...aku pown bole buat okeh...klw stakat menempek pelangi dkt huruf i..huhu..
nampak sgt pemegang nama nie x kreatif..OK..aku setuju ...


3.
ekh orang ROMANIA ada nama nissa kah??
urmm...mesti goges kan..hahak...sapa setuju..sila trun tangan !!

4. 
owh....jangan cakap nama ini untuk brand barang kemas....sumpah kawan2 aku berkerakyatan MALAYSIA..ragu2 nak wat hantaran kahwin...sorry akak....ini lagi bgus dari ZULIAN okeh.....pkai ni sumpah x gatal2..tp xbule gadai..so setaraf mas putih apa...huihui...


p/s : errr yg lain sumpah byk gambar fonfuan sundal....relax ja letak nama nissa...huhu....klau aku letak xpasal2 tsunami blog aku nnt hah...uih...xnak xnak...urmm aku show off yg nie ajo laaa...


No comments:

Post a Comment